Tampereen matkakortti on nyt myös kanta-asiakaskortti

28.08.2015.

Matkakortin kanta-asiakaspalveluita tarjoava Kliento Oy on aloittanut yhteistyön Tampereen joukkoliikenteen kanssa. Yhteistyön myötä Tampereen matkakortit toimivat kanta-asiakaskortteina Kliento-palvelun piiriin kuuluvissa tamperelaisissa kivijalkaliikkeissä ja ravintoloissa 28.8.2015 alkaen.

Palvelu on ollut käytössä pääkaupunkiseudulla marraskuusta 2014 ja se laajenee samaan aikaan Tampereen kanssa myös Turkuun.

Kliento yhdistää kivijalkayritykset ja kaupunkilaiset

Kliento tarjoaa helpon tavan kerätä kanta-asiakasetuja. Matkakortti voi toimia esimerkiksi lounaspassina, sillä voi lunastaa vaihtuvia kanta-asiakasetuja tai kerätä palkintoihin oikeuttavia pisteitä.

Palvelun piiriin kuuluvat monen tyyppiset yritykset. Tampereella on mukana jo useita suosittuja ravintoloita, kahviloita, kampaamoita sekä erikoistavaraliikkeitä. Lisää kaupunkilaisille tuttuja yrityksiä liittyy mukaan jatkuvasti.

“Me Klientolla halusimme kehittää elintilastaan kamppailevia kivijalkayrityksiä ja kaupunkilaisia yhdistävän palvelun. Parempi palvelukokemus ja toistuvista asioinneista palkitseminen kannustavat asioimaan pikkuliikkeissä useammin. Matkakortti puolestaan kulkee monilla jatkuvasti mukana ja näin siitä saadaan enemmän hyötyä kaikille. Olemme erittäin iloisia yhteistyöstä joukkoliikenneviranomaisten kanssa Tampereella, sillä pienten ja keskisuurten yritysten toimintaa halutaan tukea.” toteaa Klienton toimitusjohtaja Jukka Meklin.

Pientä lisäkivaa kätevästi

Joukkoliikennetoimijoiden odotukset yhteistyölle ovat erittäin myönteisiä. ”Suhtauduimme positiivisesti Klienton yhteistyöehdotukseen, sillä se ei aiheuttanut joukkoliikenteelle lisätyötä tai kustannuksia. On mukava tarjota matkakorttilaisillemme jotain pientä lisäkivaa. Matkakorttejamme on maailmalla yli 220 000. Toivottavasti hanke tuo tullessaan hyvää mieltä mahdollisimman monelle asiakkaallemme.” iloitsee Tampereen joukkoliikenteen asiakaspalvelupäällikkö Tanja Lehtonen.

Kanta-asiakaseduista pääsee nauttimaan matkakorttia näyttämällä palveluun kuuluvassa liikkeessä. Palvelun käyttäjäksi voi rekisteröityä Kliento-palvelun verkkosivuilla. Matkakortti voi olla henkilö- tai haltijakohtainen kortti. Ostoksia ei voi maksaa matkakortilla. Etuja varten voi hankkia myös erillisen Kliento-kortin palvelun piiriin kuuluvista liikkeistä.

 

Lisätietoa

 

Palvelun verkkosivut
www.kliento.net

 

Palveluyhteistyö

 

Jukka Meklin
toimitusjohtaja
Kliento Oy
050 486 7161
jukka.meklin@kliento.net

 

Tanja Lehtonen
asiakaspalvelupäällikkö
Tampereen joukkoliikenne
050 564 2706
tanja.lehtonen@tampere.fi

Facebook Twitter Twitter