Kortin katoaminen

Henkilökohtainen matkakortti tai yrityskortti

- - treen_matkakortti.jpgLiikennöitsijät toimittavat busseista löytyneet matkakortit joukkoliikenteen asiakaspalveluun, josta niitä voi tiedustella. Ilmoita matkakorttisi katoamisesta asiakaspalveluun, jossa se voidaan sulkea. Jos matkakorttisi löytyy, saat siitä ilmoituksen puhelimitse tai sähköpostilla.

Huomioithan...

  • Jos löydät korttisi itse, älä käytä sitä sitä ennen kuin olet ilmoittanut löytymisestä asiakaspalveluun. Kortti avataan ja saat ohjeet, milloin korttia voi taas käyttää.
  • Kadonnut kortti voidaan korvata uudella asiakaspalvelussa. Liput siirretään tällöin uudelle kortille ja kadonnut mitätöidään. Siirrosta peritään käsittelymaksu ja uudesta matkakortista korttimaksu. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi.
  • Vain matkakortin omistaja itse voi sulkea kortin.

Haltijakohtainen matkakortti tai matkailijalippu

- - treen_matkakortti.jpgHaltijakohtaista matkakorttia tai matkailijalippua ei voida sulkea eikä korvata uudella kortilla. Löydetyt kortit mitätöidään, sillä niiden omistajaa ei voida selvittää. Korteilla olleista lipuista ei makseta hyvitystä.

Löysitkö matkakortin?

Voit jättää löytämäsi matkakortin bussin kuljettajalle, latauspisteeseen tai asiakaspalveluun. Löytöpalkkiota ei makseta.