Kortin katoaminen

Henkilökohtainen matkakortti tai yrityskortti

- - treen_matkakortti.jpgLiikennöitsijät toimittavat busseista löytyneet matkakortit joukkoliikenteen asiakaspalveluun, josta niitä voi tiedustella. Ilmoita matkakorttisi katoamisesta asiakaspalveluun, jossa se voidaan sulkea. Sulkemiseen tarvitaan henkilötietoja. Korttia ei voi sulkea Nella Nettilatauspalvelussa.

Jos matkakorttisi löytyy, saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä (jos puhelinnumerosi on tallennettu asiakasrekisteriin).

Kadonnut kortti voidaan korvata uudella asiakaspalvelussa. Liput siirretään tällöin uudelle kortille ja kadonnut mitätöidään. Siirrosta peritään käsittelymaksu ja uudesta matkakortista korttimaksu. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi (alaikäisen lapsen kohdalla esim. Kela-kortti).

Haltijakohtainen matkakortti tai matkailijalippu

- - treen_matkakortti.jpgHaltijakohtaista matkakorttia tai matkailijalippua ei voida sulkea eikä korvata uudella kortilla. Löydetyt kortit mitätöidään, sillä niiden omistajaa ei voida selvittää. Korteilla olleista lipuista ei makseta hyvitystä.

Löysitkö matkakortin?

Voit jättää löytämäsi matkakortin bussin kuljettajalle, latauspisteeseen tai asiakaspalveluun. Löytöpalkkiota ei makseta.

Jos löydät oman suljetun korttisi itse, älä käytä sitä sitä ennen kuin olet ilmoittanut löytymisestä asiakaspalveluun. Kortti avataan ja saat ohjeet, milloin korttia voi taas käyttää.