Palaute

Risuja tai ruusuja?

Otamme mielellämme vastaan ideoita ja ajatuksia palveluistamme. Asiakaspalaute on meille erittäin tärkeää, sen avulla voimme kehittää palveluitamme.

Huomioithan, että vastaamme vain suoraan asianosaisille, emme kolmansille osapuolille.

Jos et löytänyt vastausta Usein kysyttyä osiosta, valitse aihe ja lähetä meille viesti!

Jäikö bussi tulematta? Sujuiko matka onnistuneesti?

Puuttuuko pysäkiltäsi aikataulut?

Kulkeeko linjasi sopivilla aikatauluilla?

Toivoisitko reittiin muutosta?

Toimiiko matkakorttisi oikein? Saitko oikeanlaisen lipun?

Veloitettiinko matkasta oikea hinta?

Onnistuiko nettilataus? Antaako Repa vääriä reittiehdotuksia? Toimivatko aikataulupalvelut?

Löydätkö tarvittavat tiedot? Puuttuuko nettisivuiltamme jotakin tietoa?

Käsittelemme kuukausittain keskimäärin 1200 sähköistä palautetta. Ideat ovat usein käyttökelpoisia tai johtavat toimenpiteisiin. Haluammekin osoittaa kiitoksemme palautteenantajille muutenkin kuin sanallisesti.

Palkitsemme kuukausittain parhaan palautteen 20 € Nysse-lahjakortilla. Palkitsemiskäytännön toivotaan rohkaisevan kertomaan niin yksinkertaisista toiveista kuin innovatiivisemmistakin ideoista.

» Kuukauden kunkku