Ohjeita ja tietoa


Nysse-matkustajan TOP10-linkkilista

1

Joukkoliikenteen asiakaspalvelun yhteystiedot ja aukioloajat. Joukkoliikenteen Frenckellin Asiakaspalvelun puhelinnumero on 03 5656 4700. Palautetta joukkoliikenteelle voit jättää tästä.

2

Tarkista maksuvyöhykkeet. Nyssen liikennöintialue on jaettu kuuteen maksuvyöhykkeeseen.

3

Poikkeusmatkan maksaminen. Jos matkustat tavanomaisista vyöhykkeistäsi poikkeavasti, kerro siitä kuljettajalle ennen matkan maksamista.

4

Nella Nettilatauksen ohje opastaa käyttämään Nysse-lippujen verkkokauppaa Nellaa.

5

Löytötavaroita voit tiedustella Pirkanmaan löytötavaratoimistosta (PLT).

6

Yöliikenne ja yölisä. Klo 24.00 - 4.40 välillä tulee maksaa yölisä joko arvolipulta tai käteisellä

7

Opiskelijat. Jos olet alle 25-vuotias opiskelija, et tarvitse opiskelijastatusta, koska matkustat nuorten hinnalla.

8

Lastenvaunut, polkupyörät ja lemmikit bussissa. Saako kuljettaa vai ei? Suurin osa bussivuoroista on esteettömiä.

9 Seniorit eli yli 65-vuotiaat matkustavat klo 9 - 14 puoleen hintaan. Alhaisempi hinta veloittuu automaattisesti henkilökohtaiselta matkakortilta.
10

Linjat ja liikennöitsijät. Kadotitko jotain bussiin? Haluatko yksilöidä palautettasi liikennöitsijätiedolla? Tarkista linjasi liikennöitsijä listasta. Palveluliikenne Palin busseja liikennöi Tuomi Logistiikka Oy.


Katso tarvittaessa Usein kysytyt kysymykset