Matkakortin tilaaminen

Voit tilata itsellesi henkilökohtaisen Tampereen matkakortin kätevästi verkossa. Saat kortin postitse noin viikon kuluttua. Tilaus edellyttää palveluun rekisteröitymistä ja verkkotunnistamista. Tilaus maksetaan verkkopankkitunnuksilla.

Korttia ei voi tilata toiselle henkilölle ja tilaus voidaan toimittaa vain suomalaiseen osoitteeseen. Tutustuthan ensin Nella Nettilatauspalvelun sekä matkakorttijärjestelmän käyttöehtoihin.

  1. (Rekisteröidy ja) Kirjaudu palveluun. Valitse Osto-päätoiminnossa "Osta kortti".

  2. Suorita verkkotunnistus. Näin saamme tilaukseen henkilötunnuksesi ja nimesi.

  3. Nimeä halutessasi matkakorttisi. Nimi näkyy vain Nellassa, sitä ei tallenneta asiakasrekisteriin.

  4. Anna toimitusosoite ja puhelinnumerosi.

  5. Anna halutessasi asiakasrekisteriin tallennettaviksi sähköpostiosoite ja luvat sähköiseen viestintään (oletuksena Nella -käyttäjätilin sähköpostiosoite).

  6. Vie ostos ostoskoriin.

  7. Valitse verkkopankkisi. Valikko aukeaa valintapalkin nuolesta.

  8. Siirry maksamaan. Muista palata verkkopankista takaisin Nella-palveluun. Ilmoitus onnistuneesta ostoksesta näkyy päätoimintojen alla. Saat myös tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Huomioithan matkakorttia ostaessasi...

  • Tilauksen voi tehdä vain henkilö, joka on suorittanut verkkotunnistuksen. Tunnistuksessa saatu henkilötunnus välitetään Tampereen joukkoliikenteen käsiteltäväksi - sitä ei tallenneta Nella Nettilatauspalvelun käyttäjärekisteriin.
  • Asiakastiedot saadaan väestötietojärjestelmästä henkilötunnuksesi perusteella ja ne tallennetaan asiakasrekisteriin. Tarkempia tietoja rekisteristä ja matkakortin käsittelysäännöistä löydät asiakasrekisteriselosteesta sekä matkakorttiehdoista.
  • Palvelusta ei voi tilata haltijakohtaisia matkakortteja, yrityksen matkakortteja eikä matkakorttia toisen henkilön nimelle.
  • Onnistunutta ostosta ei voi perua. Kortteja toimitetaan vain Suomessa.
  • Jos tilauksessa on jotakin epäselvää, otamme sinuun yhteyttä puhelimitse. Tämän vuoksi puhelinnumero on tilaustiedoissa pakollinen. Numero tallennetaan asiakasrekisteriin, mutta voit pyytää poistamaan sen rekisteristä. Numeroa käytetään vain asiakassuhteen hoitamiseen (esim. ilmoitus kadonneen kortin löytymisestä) eikä sitä luovuteta kolmansille osapuolille.